Jump to content


boogaloo

Contributor
  • Content Count

    304
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

boogaloo last won the day on February 14

boogaloo had the most liked content!

About boogaloo

  • Rank
    Super Member
  • Birthday 10/16/1950

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Niagara Falls
  • Interests
    My Grandkids, and all my family, hunting & fishing, building flintlock rifles.

Recent Profile Visitors

2,388 profile views
  1. Oooooh.....Ahhhhhhh.................ooooooooooooh...............aaaaaaaaaaaaaaaaah There ya go Bill.😄 My Blackhawk is the very same except for the 50 year old Garcia Mitchell 300 on mine.................................Daniel
  2. I still have a few rods from the "dumpster". I had a 3 piece 10 1/2 foot HMG fly rod from there and it broke at the butt. I took it to Ellen Ave. and they gave me a 9 foot Blackhawk for free. I still use that one............................Daniel
  3. I heard the picture weighed 12 pounds. LOL
  4. From 2017 and 2018. I have 15 mags in all. PM me for pickup in Niagara............................Daniel
  5. From 2017 and 2018. 15 mags in all. PM me for pick up in Niagara................................Daniel
  6. I hear ya Bill. I would love to see some ice in this area. Can't travel to fish without staying over night cuz I have trouble driving in the dark. Keep yer fingers crossed and take care of that cold.....................Daniel
  7. You should share those places with me Bill..........you know...........as a back up for when you get old.........er...........older..........you know?????
  8. Mine says "Not secure" as well Bill.
  9. And the license system is probably sourced from the USA. .........like the hunting licenses. Glad I don't need one anymore.
  10. Just keep in mind. When you fart in yer waders, you are the only one to suffer.
  11. Nope. Just that one day. No idea what they were filming...........................Ddaniel
  12. Ya I thought of that Cliff but I chose not to bother someones way of making a living. We all gotta eat. LOL.............................Daniel
  13. Tried to fish at the boat ramp today and there was some kind of filming going on, Was told there was no admittance. WTF???
  14. boogaloo

    Spooled ?

    Good story Bill. Years ago My Buddy came out in my boat on Lake O and the only rod I had for him was an 8 ft. Fenwick with a Mitchell 300 and deep spool with 12 lb. line. He hooked a Salmon off the rigger and by the time I got my line in and both manual riggers up, he was out of line. I got the boat turned around and chased the fish and we managed to land it. 22 lb. Chinook. We still laugh about that one............................Daniel
  15. I have not ordered "fish & chips" for many years. Too often disappointed. Plus, I will never let crap fish like Tilapia or Basa touch my lips. They are both farmed in filth..........Daniel
×
×
  • Create New...