Jump to content


Jwl1

Contributor
  • Content Count

    1,274
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    19

Jwl1 last won the day on February 15

Jwl1 had the most liked content!

About Jwl1

  • Rank
    Gold Member
  • Birthday 02/20/1970

Profile Information

  • Location
    St Catharines
  • Interests
    Fishing..guitar.. riding my Harley.. artwork.. more fishing

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. That's it.. tell the wife you have to take them for walk
  2. Nice... that's a beauty hard water walleye!
  3. Cronzy sure liked the shore lunch....lol ....and opening up a can of beans or spagettios right on the fire....lol.
  4. Skynyrd..... " if you want to talk fishin...well I guess that will be ok"........ "or fishin where they're swimmin free"......... Andy Griffith.. .Haha....awesome
  5. Just for the heck of it...and no cheating with Google.....lol....who can name some songs with the word fish or a fishing theme?.... doobie brothers .....black water..... "catfish are jumping".....C.C.R....green river...."where catfish bite"....
  6. Jwl1

    NFN meet up

    Hey at least some fish where caught..and sounds like a good time for those who went out....... I had no idea I would have no wheels until it was too late.....I'm kinda pi$$ed about that one....but at least the kids where smart enough not to drink and drive last night hence the not coming home with the car.... so I gotta give them that one.....had I had a heads up I would have made arrangements with you Smerchmiester when I messaged you last night....
  7. Jwl1

    NFN meet up

    I touched bases with smerchly early in the night....I'm sure had I had known that my house was being taken over he would have swung by to get me.....me and the little woman are juggling 1 car right now....add the daughter home for reading week (which her and her friend woke me up looking for the keys middle of night).....and then guess who gets boned for the car when its 2 girls vs Jack!?....lol...too cold for the Harley..... Tyler.... I owe ya one 🎣
  8. Jwl1

    NFN meet up

    I should have tried to arrange to hop in with someone coming from my way......due to weird cluster @#$% of things at my house including a late night surprise of my gf's daughter showing up unexpectedly home from university....was bummed to find out I was left with no wheels this morning to get out there.....not only that now stuck at home with the gf's mom who has already been here since Monday because my woman had carpal tunnel surgery....unexpected homecoming from the daughter...plus some straggler kid who came with the deal.....🙄... I should have gave a shout for help late last night...... hope you guys had some fun out there....and thanks Tyler for going through the trouble of coming all the way down and trying to get a bunch of us together.....wish I made different arrangements
  9. Jwl1

    NFN meet up

    Also the availability of bait in relation to where people are coming from.... any body got a heads up on Erie tracker...cuz we ain't getting any bait from Pete's that early...lol...
  10. Jwl1

    NFN meet up

    A head count might be good...or a heads up on conditions after the melt
  11. Jwl1

    NFN meet up

    What's next.... count the amount of people out....then decide they need a permit.....everybody off the ice through the bullhorn?.....be easier to call a squad in and blast a big section of the ice out of the water... and hold it on the bank....then next thing you know they be calling for parking permits...and Johnny on the spots..... vendors permit to bbq some dogs....and have to get the o l g involved if there are any prizes.....
  12. Haha.. nice. .this thread has turned out pretty cool...... "bass bay"... awesome.... the ladder was across from " Michael's inn " ..... a bit more up the parkway was a cave that we may or may not used to party in all the time 😆🤫
  13. We used to "hop the wall" at a couple spots along the Niagara parkway....scale down a little ladder that's was bolted to the cliff..to a cement drainage tube then shimmy down a small piece if rope to the bottom and go smallie fishing under the rainbow bridge.... thinking back it was a pretty crazy thing to do.....the fishing was out of this world....bass a cast pretty much.....let alone the climb back up and down....making sure the "tulip guards" didn't see you hop the wall... you certainly had to be careful walking around in that part or the gorge and keep steady tabs on the water level....ah the crazy things we do for fishing 🎣
  14. She was hinting around this morning for something shiny..... so I told her I had to go out this afternoon..Haha....... chrome is shiny 🎣
  15. Went out this aft for a bit....winded up with 1 for my efforts......viz is great on the river ....lots of big ice.....nice out but a slow day from my intel
×
×
  • Create New...